tag:blogger.com,1999:blog-469241799634322769.post5540543145578904038..comments2024-02-24T11:01:45.651+02:00Comments on pärinäpojan jorinoita: merkkipaalujapärinäpoikahttp://www.blogger.com/profile/13665276405865378357noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-469241799634322769.post-62438569439140853312010-08-26T16:40:22.569+03:002010-08-26T16:40:22.569+03:00jos tarpeeksi tuulee, voi laskeutua vaikka suoraan...jos tarpeeksi tuulee, voi laskeutua vaikka suoraan alaspäin! niillä tuulilla, millä yleensä lennetään vie kymmenen metrin korkeudesta laskeutuminen matkaa n. 40 metriä.<br /> startissa avointa maastoa pitää olla paristaa metriä vastatuulen suunnassa ja ilmaan noustaan yleensä n. 20 metrin juoksun jälkeen.<br /> digijärkkärin hommasin nelisen vuotta sitten ja tuo kuvanvakaimella varustettu zoomobjektiivi sopii käyttötarkoitukseen parhaiten.<br /> kerran on lennolla "lasi" tipahtanut-suoraan syliin, josta sen sai vielä pelastettua...pärinäpoikahttps://www.blogger.com/profile/13665276405865378357noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-469241799634322769.post-80015490236764298182010-08-26T14:05:53.342+03:002010-08-26T14:05:53.342+03:00Täsä kattelin nuita Sinun kuvvaamaa 'tikiä.
Jo...Täsä kattelin nuita Sinun kuvvaamaa 'tikiä.<br />Jo on siistiä jäläkiä nuinki 'hataralta' jalustalta.<br />Tuo kenttä-työmaa on kyllä vielä aika rösönen. Aikaa se vie - kokolaila tasaseksi son saatava.<br />Tuola Sinun 'hatarala' ei taija olla kovinhaan pitkä laskukiito?<br />Nousu-kiito taitaa vaatia kuitenki vähän enempi tasasta!<br />Tuo kuvvaus-välineistö taitaa olla tarkon valittua?<br />Klaseja on ilimeisesti vain yksi 'suumi'. Kovin raskasta on varhmaan kartettava ja muutenki välihneen vaihto on valskia hommaa. Ei taija Canonikhaan kestää kovin korkijaa puotusta?<br />Kuvvailhaan....Olen toennu tuon 'ryömimis-tyylin' parhaaksi - lähi/macrole...!<br />200 kuvvaa blogisa - son tämmösen alottelijan saavutus...!Ekohttps://www.blogger.com/profile/00593080205863267360noreply@blogger.com