koska suomalaisten osallistuminen kilpailutehtäviin rajoittui enimmilläänkin vain muutamaan tehtävään, ei mahdollisuuksia palkintopallille ollut. muutamia todella hyviä suorituksia yksilötasolla kuitenkin suomalaisten toimesta silti nähtiin.
arton economy/suunnistustehtävä meni kuulemma hyvin. mika voitti pylontehtävän ja lauttamuksen timo oli toinen!
tässä arto starttaa aamukymmeneltä "matotehtävälle"
jokaiseen tehtävään kuului englanninkielinen briiffaus latvialaisen "marchallin" toimesta eli tehtävän tarkoituksen/sääntöjen selittäminen siihen osallistuville. kussakin joukkueessa oli sitten oma tulkki, joka selvitti asiat joukkueen jäsenille tutummalla kielellä.
lämmityskäyttöä varikkoalueella.
economytehtäville punnitus oli tarkkaa...
...jopa kilpailijoiden nakupaino selvitettiin rekisteröitymistilaisuudessa!
tarkkuuslaskukisa toteutettiin "käytävää pitkin mahdollisimman lähelle peräseinää"- mallilla.
siinäkin artolla oli mahdollisuus jymy-yllätykseen, mutta kun meni puoli metriä peräseinästä läpi, tulos oli "zero points..."
lauttamuksen timoa hymyilyttää selvästi jo laskun tässä vaiheessa...
juuri tämän lähemmäksi peräseinää ei taida päästä, joten suomalainen menee kirkkaasti suoraan osakilpailun kärkeen.
hyvä suomi !
muttamuttamutta...
tuomarit olivat armottomia ja olivat huomanneet timon sammuttaneen koneen sääntöjenvastaisessa kohdassa :(
siinä ei suomalaisten selitykset/vastaprotestit auttaneet vaan seurauksena oli penaltia muuten hyvästä suorituksesta.
no, sattuu sitä paremmissakin piireissä.
viron ykkösnyrkki, raido paimre tuli laskuun käytävän sivuseinän läpi ja italialaiset kiirehtivät heti kertomaan suorituksen olevan "yliastuttu" ;)
tällä muuten mallikkaalla tarkkuuslaskulla raido olisi saattanut sijoittua kokonaiskilpailun ykköspaikalle....
sen sijaan liettuan pojat onnistuivat tehtävässä todella hyvin molemmat.
koko kilpailun aikana kukaan ei tainnut saada potkuria rikki, mutta mäntiä näistä räkkylöistä menee yhä ;)
smolanderin timpan koneen purkamisessa tarvittiin italialaista tietotaitoa.
no tottakai, ittehän ne on koonnu nämä koneet "vähän sinnepäin"
;)
johtopäätös tästäkin mäntävauriosta oli laiha seos. pieni ohivuoto liian kuumalla kaasulla männänrenkaan katkosraon kohdalta sulatti alumminin tässäkin tapauksessa...
kun alangon jouko vähäkyröstä (nyk. vaasa) sanoo, mitä osia se tahtoo vittorazzin tehtaanomistajan laittavan hänen kaksi vuotta vanhaan mootttoriinsa takuuseen, italian pojat joutuvat pakosta myöntymään vaatimuksiin.
jouko se osaa tuon neuvottelutaidon.
;)
pakko myöntää, että vittorazzin takuu on kyllä todellinen
TAKUU!
tonnilla uutta osaa ja työt päälle= zero €
:thmbup:
väliajalla tutustuttiin kilpakumppaneiden uusimpiin välineisiin. mikan snake herätti kiinnostusta ainakin punostuksensa suhteen.
suomen ilmailuliitto lainasi pylonit tänä vuonna veljeskansan järjestämään kisaan, mutta koska en saanut kuvattua yhtään pylonitehtävää paluperalla, laitan tähän loppuun yhden kuvan pyloninkierrosta loppunäytöksestä otepään stadionilta.
joukkueista italia voitti kokonaiskilpailun, isäntämaa oli kakkonen ja pronssisen mitalin vei kotiinsa liettua.
suomi tutulla paikalla,
ensimmäisellä pistesijalla 4.
:)
henkilökohtaiset lopputulokset:
arton economy/suunnistustehtävä meni kuulemma hyvin. mika voitti pylontehtävän ja lauttamuksen timo oli toinen!
tässä arto starttaa aamukymmeneltä "matotehtävälle"
jokaiseen tehtävään kuului englanninkielinen briiffaus latvialaisen "marchallin" toimesta eli tehtävän tarkoituksen/sääntöjen selittäminen siihen osallistuville. kussakin joukkueessa oli sitten oma tulkki, joka selvitti asiat joukkueen jäsenille tutummalla kielellä.
lämmityskäyttöä varikkoalueella.
economytehtäville punnitus oli tarkkaa...
...jopa kilpailijoiden nakupaino selvitettiin rekisteröitymistilaisuudessa!
tarkkuuslaskukisa toteutettiin "käytävää pitkin mahdollisimman lähelle peräseinää"- mallilla.
siinäkin artolla oli mahdollisuus jymy-yllätykseen, mutta kun meni puoli metriä peräseinästä läpi, tulos oli "zero points..."
lauttamuksen timoa hymyilyttää selvästi jo laskun tässä vaiheessa...
juuri tämän lähemmäksi peräseinää ei taida päästä, joten suomalainen menee kirkkaasti suoraan osakilpailun kärkeen.
hyvä suomi !
muttamuttamutta...
tuomarit olivat armottomia ja olivat huomanneet timon sammuttaneen koneen sääntöjenvastaisessa kohdassa :(
siinä ei suomalaisten selitykset/vastaprotestit auttaneet vaan seurauksena oli penaltia muuten hyvästä suorituksesta.
no, sattuu sitä paremmissakin piireissä.
viron ykkösnyrkki, raido paimre tuli laskuun käytävän sivuseinän läpi ja italialaiset kiirehtivät heti kertomaan suorituksen olevan "yliastuttu" ;)
tällä muuten mallikkaalla tarkkuuslaskulla raido olisi saattanut sijoittua kokonaiskilpailun ykköspaikalle....
sen sijaan liettuan pojat onnistuivat tehtävässä todella hyvin molemmat.
koko kilpailun aikana kukaan ei tainnut saada potkuria rikki, mutta mäntiä näistä räkkylöistä menee yhä ;)
smolanderin timpan koneen purkamisessa tarvittiin italialaista tietotaitoa.
no tottakai, ittehän ne on koonnu nämä koneet "vähän sinnepäin"
;)
johtopäätös tästäkin mäntävauriosta oli laiha seos. pieni ohivuoto liian kuumalla kaasulla männänrenkaan katkosraon kohdalta sulatti alumminin tässäkin tapauksessa...
kun alangon jouko vähäkyröstä (nyk. vaasa) sanoo, mitä osia se tahtoo vittorazzin tehtaanomistajan laittavan hänen kaksi vuotta vanhaan mootttoriinsa takuuseen, italian pojat joutuvat pakosta myöntymään vaatimuksiin.
jouko se osaa tuon neuvottelutaidon.
;)
pakko myöntää, että vittorazzin takuu on kyllä todellinen
TAKUU!
tonnilla uutta osaa ja työt päälle= zero €
:thmbup:
väliajalla tutustuttiin kilpakumppaneiden uusimpiin välineisiin. mikan snake herätti kiinnostusta ainakin punostuksensa suhteen.
suomen ilmailuliitto lainasi pylonit tänä vuonna veljeskansan järjestämään kisaan, mutta koska en saanut kuvattua yhtään pylonitehtävää paluperalla, laitan tähän loppuun yhden kuvan pyloninkierrosta loppunäytöksestä otepään stadionilta.
joukkueista italia voitti kokonaiskilpailun, isäntämaa oli kakkonen ja pronssisen mitalin vei kotiinsa liettua.
suomi tutulla paikalla,
ensimmäisellä pistesijalla 4.
:)
henkilökohtaiset lopputulokset:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti