kerhomme järjesti nelipäiväiseksi aiotun matkalentoleirin kauhavalla. sääolosuhteiden vuoksi leiri kutistui kaksipäiväiseksi ja vaikka aikomuksena oli pitää nimenomaan matkalentoleiri termiikkilentäjille, ei matkaan tainnut nousevien ilmavirtauksien mukana päästä kukaan?
no, keli oli silti soveliasta paramoottorilentoihin eilen illalla ja tänään aamusta.
pikku lenkki tuli heitettyä itsekin kaupungin ympäristössä.
lakiaksi tätä kutsuvat pohojanmaalla
tällainen autoilijan aarreaitta löytyi kauhavalta myös
keskustassa rauhallista. luulisi nyt edes nuorison kylärinkiä ajelevan, kun on vielä lauantai-iltakin...
kirkonseutua
uuden paloaseman ovat kauhavalaiset näköjään saaneet.
kauhava on iso kaupunki. liikennevalot ja kaikki :)
levytyöstöasemia valmistava finn-power on yrityskauppojen myötä vaihtanut nimensä prima-poweriksi
kalliokoski on nimensä veroinen
lsk-businesspark (ent ilmailukoulu, ilmasotakoulu, lentosotakoulu) alue on niin laaja, ettei samaan kuvaan saa näistä korkeuksista kaikkea sopimaan.
leiriläisille oli varattu majoitus ja sauna komppaniasta, tuosta fouga-magistereiden takana sijaitsevasta funkkisrakennuksesta.
esikunnasta rakennetaan kuulemma hotellia.
(kuvattu kopterikameralla)
äkkinäinen voisi kuvitella tämän kuusi-istutuksen olevan natsisymboli, vaan vielä aiemmin se on ollut suomen ilmavoimien tunnus.
(kuvattu kopterikameralla)
puolustusvoimat kaivavat lähtiessään kenttäalueella olevan hornetien pysäytysvaijerinkin ylös maasta
samoin lentokoneiden bunkkerisuojat puretaan alueelta
aina näissä räkkylöissä jotain säädettävää on..
rauno osaa ajaa molemmilla kuvan laitteilla ja sekös pistää hymyilyttämään :)
pylonharjoituskisat järkättiin leirillä myös. suomessa on tässä paramoottorilennon alalajissa pieni harrastajajoukko ja näiden hurjapäiden edesottamukset ovat kyllä viihdyttävää katsottavaa!
sunnuntaiaamu valkeni pilvisenä ja heikkotuulisena ja porukka innostui vielä lentelemään ympäri naapurikyliäkin.
me keskityttiin esan kanssa koulutuslentoihin ja niin vain esakin korkkasi kotikaupunkinsa ilmatilan.
toinen tankin kiinnityshihna oli irronnut, mutta solki painoi onneksi senverran, ettei hihna mennyt potkuriin.
viikonlopun aikana hinattiin silti nelisenkymmentä hinausta, vaikka lennot "mäenlaskuksi" menikin. harmi ettei aurinko suvainnut paistaa, mutta tässä lajissa siihen on jo totuttu, ettei ne kelit vaan aina natsaa.
no, keli oli silti soveliasta paramoottorilentoihin eilen illalla ja tänään aamusta.
pikku lenkki tuli heitettyä itsekin kaupungin ympäristössä.
lakiaksi tätä kutsuvat pohojanmaalla
tällainen autoilijan aarreaitta löytyi kauhavalta myös
keskustassa rauhallista. luulisi nyt edes nuorison kylärinkiä ajelevan, kun on vielä lauantai-iltakin...
kirkonseutua
uuden paloaseman ovat kauhavalaiset näköjään saaneet.
kauhava on iso kaupunki. liikennevalot ja kaikki :)
levytyöstöasemia valmistava finn-power on yrityskauppojen myötä vaihtanut nimensä prima-poweriksi
kalliokoski on nimensä veroinen
lsk-businesspark (ent ilmailukoulu, ilmasotakoulu, lentosotakoulu) alue on niin laaja, ettei samaan kuvaan saa näistä korkeuksista kaikkea sopimaan.
leiriläisille oli varattu majoitus ja sauna komppaniasta, tuosta fouga-magistereiden takana sijaitsevasta funkkisrakennuksesta.
esikunnasta rakennetaan kuulemma hotellia.
(kuvattu kopterikameralla)
äkkinäinen voisi kuvitella tämän kuusi-istutuksen olevan natsisymboli, vaan vielä aiemmin se on ollut suomen ilmavoimien tunnus.
(kuvattu kopterikameralla)
puolustusvoimat kaivavat lähtiessään kenttäalueella olevan hornetien pysäytysvaijerinkin ylös maasta
samoin lentokoneiden bunkkerisuojat puretaan alueelta
aina näissä räkkylöissä jotain säädettävää on..
rauno osaa ajaa molemmilla kuvan laitteilla ja sekös pistää hymyilyttämään :)
pylonharjoituskisat järkättiin leirillä myös. suomessa on tässä paramoottorilennon alalajissa pieni harrastajajoukko ja näiden hurjapäiden edesottamukset ovat kyllä viihdyttävää katsottavaa!
sunnuntaiaamu valkeni pilvisenä ja heikkotuulisena ja porukka innostui vielä lentelemään ympäri naapurikyliäkin.
me keskityttiin esan kanssa koulutuslentoihin ja niin vain esakin korkkasi kotikaupunkinsa ilmatilan.
toinen tankin kiinnityshihna oli irronnut, mutta solki painoi onneksi senverran, ettei hihna mennyt potkuriin.
viikonlopun aikana hinattiin silti nelisenkymmentä hinausta, vaikka lennot "mäenlaskuksi" menikin. harmi ettei aurinko suvainnut paistaa, mutta tässä lajissa siihen on jo totuttu, ettei ne kelit vaan aina natsaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti