Lukijat

keskiviikko 31. elokuuta 2011

lentäjän tyttö







Minä istuin peltotien päähän.
Jäin ihmettä katselemaan.
Kone kaunis, kuin lentäjän luusta tehty,
yllytti moottoriaan.
Minä ihailin villiä voimaa.
Minä nöyristä lapsista nöyrin.





Minä olin lentäjän tyttö
Lähes sankari siis itsekkin!
Vielä lentäisin korkeammalle kuin muut
Vielä isäänikin paremmin!




Minä nukahdin rintterin varjoon
unen 2-t bensiininkatkuisen näin
minä näin lentäjän huimapäisen ja varman
syöksyvän ylöspäin
ylöspäin läpi pilvien peiton
kohti ilmailun historiaa
triken siivestä kuohui auringon kulta,
kun se irtosi otteesta maan










































Minä olin lentäjän tyttö
Lähes sankari siis itsekkin!
Vielä lentäisin korkeammalle kuin muut
Vielä isäänikin paremmin!
















peltoplänttien aavoilla tuulee
niin kuin ulapalla aution maan
ja peltosaran päässä on taivaassa reikä
ovi miltei mahdottomaan






Minä olin lentäjän tyttö
Lähes sankari siis itsekkin!
Vielä lentäisin korkeammalle kuin muut
Vielä isäänikin paremmin!























joka kuuseen kurkottaa, se vattupuskiin kapsahtaa, vai miten se nyt meni ;)

puupisteitä hyrskylahden asteikolla ehkä semmoiset 2 ?-)


--------------
" puupisteillä " voit pönkittää ns. katu-uskottavuutta ja ylläpitää mainetta.

1. Siipi tai siivenkärki tarttuu puuhun siten, että sen saa irti tempaisemalla naruista.
2. Siipi tarttuu puuhun sen verran hanakasti, että joudut riisumaan valjaat saadaksesi siiven irti.
3. Siiven irrottamiseksi joudut irrottamaan siiven penkin karabiineistä.
4. Siiven irrottamiseksi joudut avaamaan yhden kolmiolenkin.
5. Siiven irrottamiseksi joudut avaamaan useamman kolmiolenkin tai laskeudut puuhun siten, että jäät roikkumaan ilmaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti